Plasarea comenzii, transport și livrare

Timpul mediu de livrare intre 2 si 14 zile lucrătoare de la data comenzii în funcție de ciclurile de producție ale Touratech Germania.

 In cazul in care apar intarzieri, o sa fiti notificat prin mijloacele de comunicare oferite de dvs.

Compania noastra va depune toate eforturile în livrarea comenzii dumneavoastra prin firmele de curierat rapid, la adresa specificată de către dumneavoastră în România.

Daca ne-ați oferit adresa dumneavoastră de e-mail, veți primi un e-mail de confirmare după efectuarea comenzii dumneavoastră. În cazul în care comanda nu poate fi procesată dintr-un anumit motiv, va vom informa în cel mai scurt timp de acest lucru. Dacă plata comenzii a fost deja efectuată, va vom restitui banii prin aceeasi metoda de plata.

Cum puteti modifica comanda?

Pentru orice solicitare de modificare și / sau anulare a unei comenzi în curs, trebuie doar să trimiteți un e-mail la info@touratech.ro indicând:

  • numele / numele companiei titularului comenzii
  • numărul de comandă (trimis în e-mailul de confirmare)
  • modificarea necesară

Departamentul de competență va verifica posibilitatea și corectitudinea modificărilor și le va confirma prin e-mail.

Cum funcționează butonul „Căutare rapidă” din magazin?

Pe pagina principală a magazinului nostru Touratech din partea de sus se află un câmp numit CĂUTARE. Dacă cunoașteți numărul articolului pe care doriți să îl cumpărați, introduceți-l așa cum se arată în catalogul de hârtie, cu liniuțe și fără spații (ex: 01-051-0560-0) și apăsați tasta „Enter”. Vei fi direcționat direct către pagina produsului respectiv.

Returnarea mărfurilor este posibilă în termen de 14 zile de la primire, pentru materialul neutilizat și în ambalajul original. Dreptul de retragere poate fi exercitat de clienții privați. Nu acceptăm returnări pentru produse fără ambalaj original, fără instrucțiunile lor de asamblare, parțial utilizate și fără alte părți mici componente.

Costul de transport pentru produsele returnate este strict in sarcina cumparatorului.

Produsele Touratech sunt acoperite de o garanție?

Da. Garantăm produsele vândute timp de 24 de luni de la data achiziției pentru produsele achiziționate de clienți privați și utilizate personal. Garanția este de 12 luni pentru produsele achiziționate de utilizatori profesioniști.

Produsele nu trebuie să fi suferit modificări de niciun fel, în special în ceea ce privește componentele, cum ar fi cabluri, conectori și orice alte piese mecanice. Garanția nu include produse care prezintă semne evidente de stres mecanic, cum ar fi căderi, lovituri, expuneri îndelungate la agenții atmosferici sau spălarea cu hidrocentrifiante. Acceptăm mărfurile numai în condiții optime de curățare de uleiuri, grăsimi, pământ, noroi etc.

Cererile de reparare a garanției trebuie trimise la info@touratech.ro. Biroul competent vă va oferi formularele care trebuie completate și atașate la bunuri.

Pentru orice discutie legata de garantie, este necesar sa prezentati factura primita la livrarea produsului reclamat impreuna cu toate documentele existente in coletul trimis. Garantia nu acopera uzura normala si nici daunele provocate de furt, pierdere , utilizare necorespunzătoare, accidente, lovituri, manipulare neglijenta sau malitioasa in mod intentionat.

In cazul in care aceste conditii nu sunt respectate, Touratech Romania are dreptul sa refuse primirea produsului returnat si sa nu returneze clientului suma platita de acesta.

 

Touratech Romania nu isi asuma raspunderea pentru orice daune legale accidentale sau indirecte rezultate din defectare sau functionarea eronata a produselor. Orice pretentie de despagubire adresata catre Touratech Romania nu poate depasi valoarea totala a pretului de achizitie al produsului achizitionat.

In cazul in care aveti intrebari sau segestii referitoare la produsele comercializate de Touratech Romania, va rugam sa ne contactati de luni pana vineri intre orele: 10.00 – 18.00 la nr de telefon +40 723 646252 sau prin email la info@touratech.ro

Touratech Copyright © 2021